نتفلیکس در نیمه اول سال جاری به رکورد بیش از 10 میلیون مشترک در ژاپن رسید. این یک موفقیت است!

نتفلیکس در سرزمین آفتاب طلوع با …. رویترز گزارش می دهد که برنامه نویسی به زبان ژاپنی.

ببینید، سری های ژاپنی در بازار در حال گسترش توجه قابل توجهی را به خود جلب می کنند. در طول چهار سال گذشته، تعداد مشترکین این شرکت دو برابر شده است و این غول استریم اخیراً چندین برنامه محبوب ژاپنی زبان را منتشر کرده است که آن را از پخش کننده های محلی متمایز می کند.

کاتا ساکاموتو، معاون محتوای ژاپن، از موفقیت نمایش‌هایی مانند «کلاهبرداران توکیو»، «ملکه شروران»، و سریال‌های واقعی و عاشقانه «دوست پسر» که بینندگان قابل توجهی را به خود اختصاص داده‌اند، ابراز خرسندی کرد. از زمانی که نتفلیکس در سال 2021 گزارش رتبه‌بندی تماشاگران را آغاز کرد، تنها دو سریال انگلیسی زبان، اقتباس لایو اکشن موفق «One Piece» و فصل چهارم «چیزهای عجیب»، در صدر این رتبه‌بندی در ژاپن قرار گرفتند.

ساکاموتو همچنین خاطرنشان کرد که ژاپن تقاضای زیادی برای محتوای محلی دارد، به همین دلیل است که نتفلیکس همچنان تولید چنین برنامه‌هایی را در اولویت قرار می‌دهد. در ماه سپتامبر، نتفلیکس قراردادی 5 ساله با هیتوشی وان، کارگردان فیلم «کلاهبرداران توکیو»، درام درباره گروهی از کلاهبرداران املاک و مستغلات، اعلام کرد.

رشد استریم منجر به افزایش مصرف محتوای ژاپنی شده است و شرکت های بزرگ سرگرمی توجه خود را به بازدیدهای خود معطوف کرده اند. به عنوان مثال، آمازون سری بازی های سگا سامی “Yakuza” را اقتباس کرده است و گزارش ها نشان می دهد که سونی در حال مذاکره برای خرید شرکت رسانه ای Kadokawa برای تقویت مجموعه سرگرمی های خود است.

نتفلیکس اعلام کرده است که پس از برنامه‌های کره‌ای و اسپانیایی، محتوای ژاپنی سومین محتوای غیرانگلیسی پربازدید آن است. علاوه بر این، انیمه های ارائه شده آن در سال گذشته بیش از 1 میلیارد بار در سراسر جهان تماشا شده است.

تعداد مشترکین جهانی نتفلیکس تا پایان سپتامبر به 282.7 میلیون نفر رسید که با معرفی یک ردیف پشتیبانی از تبلیغات تقویت شد.
منبع:phonearena

به اشتراک بگذارید:

administrator

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *