[ad_1]
کد پاسخ سریع ، کد QR برای کوتاه ، داستانی طولانی و هیجان انگیز دارد. Masahiro Hara و Takayuki Nagaya بارکد ماتریس دو بعدی را اختراع کردند ، که می توان آن را به راحتی و مهمتر از همه ، سریع و مهمتر از همه ، سریع و بدون خطا خواند و هنوز هم می تواند مقادیر کافی از داده ها را برای بسیاری از برنامه ها منتقل کند (به طور متوسط 3 KByte). در آن زمان ، این دو در شرکت تأمین کننده خودرو ژاپنی کار می کردند که برای شتاب تدارکات مؤلفه می خواستند از برچسب های دقیق تر به عنوان بارکد ساده استفاده کنند.
اختراع ژاپنی سیستم پرداخت چینی را فتح می کند
بقیه تاریخ است: این سیستم بیشتر و بهینه تر ، استاندارد شده و در نهایت توسط مخاطبان مختلف مورد استفاده قرار گرفته است – حداکثر با اجرای تلفن های هوشمند که دوربین را به همراه دارد. در آلمان ، کدهای QR اکنون در حال ارائه اهداف بسیاری هستند: از انتقال URL برای منو در رستوران به انتقال داده های فاکتور به یک برنامه بانکی برای کنترل بلیط در حمل و نقل محلی یا کنسرت ها. افراد خصوصی و افراد بازاریابی نیز از این فناوری برای انتقال سریعتر محتوا یا جذب افراد به وب استفاده می کنند. درست به شعار: چرا اگر اسکن کد QR را نیز انجام می دهد ، یک آدرس وب وارد کنید؟ به جای تایپ کردن محتوا ، شما فقط اسکن می کنید.
با این حال ، آنچه در این کشور عملاً مشخص نیست پرداخت با استفاده از کد QR است. در حالی که در سیستم های پرداخت مبتنی بر QR در چین مانند WeChat (Weixin) یا Alipay کاملاً متداول هستند و کارتهای اعتباری (از جمله بازپرداخت آنها در دستگاه های تلفن همراه) جایگزین شده اند ، در آلمان فقط برنامه های پرداخت وجود دارد ، به عنوان مثال با پرداخت QPAL از PayPal به حساب PayPal. از قضا ، عدم اجرای بازی های QR نیز در مورد خانه کدهای QR ، یعنی ژاپن اعمال می شود. از کارتهای اعتباری معمولی طولانی در آنجا استفاده شد که بعداً در تلفن های همراه I-Mode از طریق تلفن های دارای ویژگی های اینترنتی که سالها بر بازار محلی حاکم بودند ، فرود آمدند. بعداً اجرای کارتهای الکترونیکی مانند Suica ، که می تواند در اوایل روی آیفون ها نیز استفاده شود ، به علاوه کارت های اعتباری ذخیره شده در سرویس مانند Apple Pay و Google Pay در تلفن های هوشمند و ساعت های هوشمند ، همانطور که ما آن را از اروپا می شناسیم. این بدان معناست: برای بازار روشهای پرداخت در غواصان نیپون پیچیده است. قهرمانان واقعی فقط با همه گیر Corona و گرایش به پرداخت و برنامه های بدون تماس توسط دولت ژاپن برای دیجیتالی کردن خدمات بیشتر توسعه می یابند.
SoftBank در این برنامه است – با کمک کره جنوبی
در پادشاهی میانه و سایر کشورهای آسیا (به علاوه جهانی جنوبی) ، از طرف دیگر ، پرداخت QR ادغام شد ، که اکنون می توانید از طریق گردشگران چینی در غرب احساس کنید ، جایی که اکنون می توانید آرم های Alipay و WeChat را بیشتر در زنجیره های بزرگ فروشگاه بپردازید. در جمهوری خلق ، تقریباً همه چیز را می توان با پرداخت QR پردازش کرد. مهم نیست که در سوپر مارکت ، در فروشگاه لوکس ، در یک تاکسی ، در قصاب یا حتی با گدا در خیابان: WeChat Pay یا Alipay در همه جا با کد QR پرداخت می شود. این برنامه آغاز شده است ، یک کد اسکن شده – که اغلب به سادگی چاپ می شود ، تأیید می شود ، تأیید می شود. سخت افزار اضافی به جز یک تلفن هوشمند – مانند خواننده کارت – به مشتری یا نمایندگی نیاز ندارید. جای تعجب نیست که ژاپنی ها نسبت به آنچه در فناوری اساسی آنها اتفاق می افتد حسادت کردند. در بزرگترین شرکت دیجیتال کشور ، گروه بانک نرم ، آنها نمی خواستند دیگر صبر کنند و در سال 2018 خدماتی به نام PayPay را معرفی کردند که با آنچه در چین بود مطابقت داشت. این شرکت در زیر سقف شرکت LY تأسیس شد ، که ترکیبی از مارک های مختلف اینترنتی شناخته شده مانند یاهو ژاپن (دیگر ارتباطی با مادر ایالات متحده نیست) و خط و آن غول اینترنتی کره جنوبی Naver نیز سهم دارد.
Paypay در بانک نرم قرار دارد.
(تصویر: بن شووان / هیز آنلاین)
ایده Paypay آسان بود: تلاش برای تکرار موفقیت بازی QR در چین و سایر کشورهای آسیایی در بازار پرداخت ژاپنی پراکنده ، در اطراف آن برای ساختن برنامه خود با یک برنامه وفاداری و مراجعه به بانک خود. تقریباً هفت سال بعد باید بگویید که این نیز موفقیت آمیز بود: طبق گفته LY ، PayPay در پایان سال گذشته 66 میلیون کاربر ثبت نام کرده بود. اگر در نظر بگیرید که ژاپن در حال حاضر حدود 123 میلیون نفر جمعیت دارد ، این یک موفقیت غول پیکر است. اول از همه ، این نفوذ جمعیت از طریق قدرت بازار موفقیت آمیز بود ، که از طریق خدمات آنلاین خود در کشور استفاده می کند. ثانیا ، از طریق قطب بسیاری از فروشندگان و اپراتورهای رستوران با قیمت ارزان و تخفیف مشتری ، که این ایده را ارائه نمی داد پرداخت های بدون پول را ارائه نمی داد ، زیرا طولانی (تقریباً) فقط پادشاه در نیپون پول نقد بود.
بدهی مستقیم از حساب
رویکرد Paypay به یک عملکرد پرداخت بدهی است که به حساب مشتری مرتبط است. برای Paypay و بخش فناوری مالی آن ، این مزیت اصلی را دارد که شرکت مجبور به پیشرفت نیست – مانند کارت اعتباری کلاسیک با صورتحساب ماهانه یا پرداخت جزئی. مشتریان حساب بانکی (ژاپنی) خود را با PayPay ترکیب می کنند و بدون شک در مورد تعداد شهروندان خود مشخص می کنند. پس از آن ، برنامه و کد QR هنگام پرداخت مستقیماً صورتحساب می شوند.
به منظور نگه داشتن افراد در قفسه ، برنامه وفاداری برای جمع آوری امتیاز و – به ویژه در مرحله اولیه PayPay و رویدادهای مهم سالانه – نبردهای تخفیف وجود دارد ، جایی که می توانید هنگام پرداخت پرداخت با PayPay ، یک درصد درصد درصد را پس انداز کنید. اگر می خواهید پول خود را دقیقا خانه کنید و نمی خواهید در دام وام قرار بگیرید ، خوشحال می شوید که این اعمال مستقیماً انجام می شود. از طرف دیگر ، افرادی که پول و کنترل بیشتری دارند ، اذیت می شوند که وام های بی فایده دریافت نمی کنند (با پرداخت کامل ماهانه). در نهایت ، در Paypay شما به وابستگی بانک مربوطه ، که حساب ذخیره شده به آن تعلق دارد ، می روید و در صورت کوتاه بودن پول نقد ، باید از معادل ژاپنی با وام استفاده استفاده کنید. WeChat Pay و Alipay نیز کار می کنند: از طریق ثبت نام فوری استاندارد از حساب یا اعتبار.
فلفل ربات SoftBank: بسته به فصل ، زیبا شده است.
(تصویر: بن شووان / هیز آنلاین)
به عنوان Paypay خوب و کاربردی با بسیاری از نقاط پذیرش خود در ژاپن ، اگر در نیپون زندگی نکنید ، در این سرویس مشکلات وجود دارد. زیرا: Paypay فقط اجازه ثبت نام با حساب بانکی ژاپنی از جمله شماره شهروندان را می دهد. با توجه به عملکرد بدهی ، این شرکت همچنین نوع دیگری از استفاده را ارائه نمی دهد – مانند از طریق کارت اعتباری. اگر به عنوان یک توریست به کشور آمده اید ، مستثنی هستید و باید به سایر انواع پرداخت بپردازید. این کارت اعتباری فیزیکی یا در Apple Pay و Google Pay – یا Suica و انواع آن مانند PASMO یا ICOCA به عنوان کارت فیزیکی یا در تلفن هوشمند و ساعت هوشمند است. Suica و Co. همچنین “واقعی” پول الکترونیکی هستند که بلافاصله هنگام خرج کردن از آن پرداخت می شود. با این حال ، با شارژ کارت اعتباری ، به عنوان مثال در آیفون ، شما نیز این مزیت را دارید که فقط بعداً بیانیه کارت اعتباری را پرداخت کنید. اگر یک فروشنده در ژاپن تصمیم گرفته است برای پرداخت های دیجیتالی (که نسبتاً نادر است) به تنهایی Paypay را بپردازد ، فقط پول نقد کمک می کند.
سازگاری با سایر بازی های QR
از این گذشته: Paypay از مشکل گردشگری آگاه است ، به خصوص که به دنبال بازارها برای گسترش هستید. به گفته این شرکت ، شرکت تابعه LY در حال حاضر قصد ندارد پیشنهاد خود را برای افرادی که در ژاپن زندگی نمی کنند ، اجرا کند. اما حداقل ارائه دهندگان پرداخت QR اکنون در تلاشند تا با یکدیگر سازگار شوند. حداقل 19 سرویس نقدی دیگر از 11 کشور و منطقه جهان به Paypay متصل هستند. از جمله آنها Alipay از چین و شبکه Hivex است که خود سعی در ایجاد قابلیت همکاری بیشتر دارد. از منظر اروپا و آمریکای شمالی ، لیست سازگاری Paypay کاملاً ناامید کننده است: آسیا به وضوح پشتیبانی می شود ، خواه کره جنوبی ، سنگاپور ، تایلند ، تایوان ، مغولستان ، مالزی ، فیلیپین یا چین (سرزمین اصلی با هونک کنگ و ماکائو).
“از زمان معرفی خدمات ما در اکتبر 2018 ، ما در حال ایجاد یک محیط هستیم که از نمایندگی ها پشتیبانی می کند تا از یک تقاضای با انگیزه گردشگری استفاده کنند و در عین حال راحتی چنین مسافران را افزایش دهند.” یکی علاقه مند به اجرای یکپارچه در حد امکان است. “اگر بازدیدکنندگان با خدمات پرداخت بدون پول از طریق کدهای QR Paypay برای کالاها و خدمات پرداخت کنند ، پس از ورود به قیمت در ین ، می توان مبلغ را به طور خودکار به ارزهای محلی تبدیل کرد.” این باید یک تجربه خرید بدون استرس را تضمین کند. “و نمایندگی ها همچنین از تعامل صاف با میهمانان توریستی بهره مند می شوند.”
دستگاه آشامیدنی در توکیو: Paypay نیز در اینجا کار می کند.
(تصویر: بن شووان / هیز آنلاین)
مشکل: غرب همانطور که گفته شد خارج است. از ایالات متحده یا کانادا ، هیچ ارائه دهنده واحدی نیز وجود ندارد که با Paypay سازگار باشد ، زیرا بازی های QR به سختی در آنجا شناخته شده اند. از این گذشته ، ایتالیا در اتحادیه اروپا وجود دارد: Tinaba از Neobank با همین نام Tinaba Spa و مادرش Banco Profilo. اما در اینجا ، به عنوان یک آلمانی نیز واقعاً تحت تعقیب نیستید. Tinaba یک وب سایت اطلاعات انگلیسی را ارائه می دهد ، اما برنامه شما را به تنهایی در فروشگاه App ایتالیایی به فروش می رساند و ظاهراً انتظار دارد مشتریانی که محل زندگی خود را نیز در ایتالیا دارند.
در اینجا یک بار دیگر می بینید که بازار داخلی اتحادیه اروپا برای خدمات مالی هنوز کاملاً تولید نشده است: بانک ها و ویراستاران کارت اعتباری هنوز هم می توانند برای خودشان تصمیم بگیرند که به جای اینکه بتوانند بهترین پیشنهاد را در همه کشورها پیدا کنند ، از کدام کشورهای عضو می خواهند ارائه دهند. در Paypay دوست دارید با سایر شرکا همکاری کنید ، اما مطمئناً ابتدا باید وجود داشته باشد. با این حال ، از آنجا که هنوز یک اکوسیستم بزرگ از روشهای پرداخت جایگزین در ژاپن بدون کد QR وجود دارد ، بازدید کننده مجبور به ایجاد مزاحمت نیست. اگر PayPay یک بار قدرت بازار مشابه Alipay و WeChat Pay در چین را دریافت کند ، اوضاع متفاوت است.
(BSC)
[ad_2]
لینک منبع