[ad_1]
فید ، یعنی آنچه سیستم هنگام اولین بار با فیس بوک به شما ارائه می داد ، قلب رسانه های اجتماعی بود و این است: مانند هر شرکت دیگری که قبلاً به سختی وجود داشت ، فیس بوک برای اولین بار درک کرده بود که به کاربران خود الگوریتمی را نشان می دهد ، محتوایی را که واقعاً علاقه مند است ، مرتب کرده است. با این حال ، در یک فرآیند خزنده در طول سالها ، فید فیس بوک از همه افراد به طور فزاینده ای مورد علاقه قرار گرفته است ، یک مشکل اصلی هرزنامه از هر نوع است.
فیس بوک فقط مربوط به اصطلاح اسپم در ابتدا نیست ، یعنی بدون اینکه از او خواسته شود ، و تبلیغات و تبلیغات انبوه و بی ربط برای فرد مورد توجه قرار می گیرد. در عوض ، محتوای روی سکو افزایش یافته است ، که باید از طریق احساسات ، حسابهای یا گروههای فردی را ایجاد کند. این امر ظاهراً بدتر شده است زیرا فیس بوک نیز درآمدزایی را ارائه داده است.
اما این باید ، و این تنها یک اندازه گیری است ، اکنون برای حساب های هرزنامه خاموش شده است. در یک پست دقیق وبلاگ ، شرکت مادر متا اکنون نشان داده است که چگونه باید اسپم در فید جنگیده شود. در ابتدا پذیرش روشنی وجود دارد: “فید فیس بوک همیشه کمک های جدید و جذاب را که دوست دارید در کل ارائه نمی دهد.” به همین دلیل فیس بوک اکنون در حال تغییر دوباره است.
اینگونه است که حسابهایی که محتوای هرزنامه ایجاد می کنند مسدود می شوند. حتی حساب های درآمدزایی در صورت شرکت در امواج هرزنامه می توانند فرصت کسب درآمد را از دست بدهند. فیس بوک به وضوح اظهار داشت که چنین فرآیندهای خودکار قابل تشخیص و پیش می رود. در سال 2024 گفته می شود که در مجموع 100 میلیون صفحه فیس بوک حذف شده است که گفته می شود با همراهان خودکار دسترسی پیدا کرده است. علاوه بر این ، 23 میلیون حساب مسدود شده است که گفته می شود از سازندگان محتوای شناخته شده جعلی جعلی شده است. این “جعل هویت” بدیهی است که مشکل فزاینده ای در فیس بوک است.
با این حال ، اقدامات جدید نه تنها بر بازیگران مشکوک ، بلکه کاربران ساده نیز تأثیر می گذارد. اگر این محتوای هرزنامه را به اشتراک بگذارید ، این محتوا باید در آینده کمتر نمایش داده شود. همین مورد در مورد نظرات در مورد این محتوا نیز صدق می کند. و همچنین برای محتوایی که گمراه کننده است. فیس بوک تصاویر را به عنوان نمونه ای از این مورد ذکر می کند که در آن زیرنویس هیچ ارتباطی با آنچه نشان داده شده است و در آن تعداد زیادی هشتگ استفاده می شود.
اسپمر نه تنها در فیس بوک در مورد هشتگ موضوعات روند سعی کنید. هشتگ ها نه تنها در این سرویس سالها از طریق الگوریتم ها از اهمیت کمتری برخوردار بوده اند. در مورد فیس بوک ، این شرکت اکنون اعلام کرده است که استفاده بیش از حد از برچسب ها می تواند باعث شود که پست ها فقط برای هدایت پیروان نمایش داده شوند. از دستکاری در تشخیص الگوریتمی روندها جلوگیری می شود. به همین ترتیب ، اکنون کاربران نیز باید بتوانند نظرات بی ربط را گزارش دهند.
این واقعیت که فیس بوک در مورد چنین اقداماتی جدی است ، می تواند همانطور که داده شده پذیرفته است. از آنجا که تنها چهار هفته پیش این شرکت خوراک دوستان جدیدی را معرفی کرده بود که واقعاً فقط کمک های دوستان را نشان می دهد و هیچ پیشنهادی الگوریتمی ندارد. به گفته بنیانگذار مارک زاکربرگ یک ماه پیش ، این باید مانند آغاز شبکه های اجتماعی بزرگ در حدود سال 2006 احساس شود. این دوستان نیز گفته شد که به این مناسبت ، فقط باید اولین اقدام برای یک فیس بوک مرتبط تر باشد.
(نه)
[ad_2]
لینک منبع
سامسونگ اوایل همین ماه تو رویداد گلکسی آنپکد ۲۰۲۵، از سیستم عامل One UI 8…
قراره برای تریلر زیردریایی ۳۰ سالهی دنزل واشنگتون و جین هکمن یه دنباله ساخته بشه.…
[ad_1] بنیانگذاران Nvidia و مدیر عامل شرکت جنسن هوانگ در هفته آینده با نمایندگان بی…
[ad_1] گفته می شود که معیار جدید تمسخر مدل های هوش مصنوعی را نشان می…
[ad_1] برخی از کشورهای عضو اتحادیه اروپا امیدوارند که حداقل استفاده از آیین نامه هوش…
[ad_1] پرونده های بیمار الکترونیکی: افراد بیمه شده آگاه ، میزان تناقض رشد می کند…