[ad_1]
بیش از سه چهارم از مدیران در آلمان قصد دارند طی 12 تا 18 ماه آینده از کارگران دیجیتال در قالب نمایندگان هوش مصنوعی استفاده کنند. این از شاخص روند کار 2025 منتشر شده توسط مایکروسافت بیرون می آید. حدود 38 درصد از مدیران آلمانی تصور می کنند که تیم های آنها طی 5 سال آینده عوامل هوش مصنوعی را مدیریت می کنند. مایکروسافت چنین کارمندان “رئیس نماینده” را توصیف می کند. آنها برای افزایش بهره وری کارگران دیجیتال ، عوامل هوش مصنوعی را ایجاد ، تفویض و مدیریت می کنند.
کارشناسان هوش مصنوعی با وجود وضعیت اقتصادی مورد نیاز هستند
مایکروسافت نقش رئیس نماینده را به جنس جدیدی از شرکتهایی که آن را شرکت پایونیر می نامد اختصاص می دهد. آنها با در دسترس بودن هوش مصنوعی و همکاری بین کارمندان و عوامل هوش مصنوعی مشخص می شوند. حدود 70 درصد از کارکنان از وضعیت اقتصادی خود در اروپا به عنوان مثبت قدردانی می کنند ، در حالی که این تنها 35 درصد از سایر شرکت های اروپایی صدق می کند. با این حال ، تاکنون تنها 46 درصد از کارمندان آلمانی با نمایندگان هوش مصنوعی آشنا هستند. برای مدیران ، ارزش 76 درصد است. این فناوری در حال حاضر در حدود نیمی از شرکت های آلمانی مورد استفاده قرار می گیرد.
با وجود وضعیت اقتصادی فعلی ، تقاضا برای دانش هوش مصنوعی در شرکت های آلمانی زیاد است. اگرچه بیش از یک سوم رهبران مورد بررسی از آلمان نشان می دهند که آنها در حال حاضر در حال کاهش شغل هستند ، 79 درصد استخدام جدید متخصصان AI را در نظر می گیرند. حدود 83 درصد از مدیران معتقدند که کارکنان می توانند با استفاده از هوش مصنوعی فعالیتهای استراتژیک را در حرفه خود انجام دهند. با این حال ، دو سوم کارمندان فرض می کنند که هوش مصنوعی می تواند کار خود را به جلو سوق دهد.
M365 Copilot از OpenAi مدل های استدلال می گیرد
برای این مطالعه ، مایکروسافت به یک نظرسنجی ، داده های تله متری از مایکروسافت 365 و روند بازار کار ثبت شده توسط LinkedIn متوسل شد. به موازات انتشار شاخص روند کار ، شرکت نرم افزاری ایالات متحده نوآوری های بی شماری را برای Microsoft 365 Copilot اعلام کرد. مدل های استدلال از OpenAI به عنوان بخشی از برنامه Frontier با محقق و تحلیلگر در دسترس هستند. کاربران همچنین می توانند از طریق فروشگاه عامل مانند JIRA یا MIRO از آژانس های AC شخص ثالث استفاده کنند.
علاوه بر این ، Microsoft 365 Copilot اکنون شامل یک جستجوی پشتیبانی شده از هوش مصنوعی است که پاسخ های متنی را بر اساس داده های شرکت ایجاد می کند. علاوه بر اسناد موجود در Microsoft Cloud ، اتصال به خدمات خارجی مانند Google Drive ، Slack یا Confluence نیز امکان پذیر است. علاوه بر این ، یک نوت بوک برای گپ ها ، پرونده ها و یادداشت های ملاقات می تواند ایجاد شود که با استفاده از آن ، کپی به عنوان متن یا صدا خلاصه ای را ایجاد می کند. مدیران می توانند دسترسی به برخی از عوامل هوش مصنوعی را در سازمان خود کنترل کنند.
(SFE)
[ad_2]
لینک منبع